Zarząd Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania "Dunajec-Biała" z siedzibą w Zakliczynie, ul. Browarki 1,32-840 Zakliczyn
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO KSIĘGOWEGO BIURA LGD
CEL STANOWISKA:
Celem stanowiska pracy jest prowadzenie księgowości LGD Dunajec-Biała zgodnie z obowiązującymi przepisami.
ZAKRES ZADAŃ I ODPOWIEDZIALNOŚCI:
1. Zakres zadań
a) organizacja i kierowanie księgowością
b) prowadzenie całości spraw związanych z rachunkowością, zobowiązaniami podatkowymi pracowników, ubezpieczeniami i płacami
c) nadzór nad przestrzeganiem instrukcji kontroli finansowej, procedur kontroli dokumentów finansowych
d) sprawowanie kontroli formalno-prawnej, merytorycznej i rachunkowej wszystkich dowodów księgowych oraz innych dokumentów powodujących skutki finansowe
e) nadzór nad terminową regulacją wszystkich zobowiązań finansowych
f) nadzór nad zobowiązaniami i dokumentacją dla potrzeb rozliczania się z Urzędem Skarbowym, ZUS-em
g) sporządzanie finansowych sprawozdań oraz bilansów do organu prowadzącego oraz innych instytucji
h) wyliczanie PIT-ów dla pracowników
2. Zakres odpowiedzialności:
a) za prawidłową gospodarkę finansową
b) za powierzoną dokumentację
ZAKRES UPRAWNIEŃ:
Główny księgowy posiada uprawnienia do:
a) osobistych kontaktów z odpowiednimi oddziałami Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
b) i odpowiednimi Urzędami Skarbowymi w sprawach wynikających z wykonywanych zadań
UDZIELONE STAŁE PEŁNOMOCNICTWA:
WSPÓŁPRACA I KONTAKTY WEWNETRZNE:
Instytucja współpracująca - cel kontaktów i współpracy
- Pracownik biurowy,
WSPÓŁPRACA I KONTAKTY ZEWNETRZNE:
Instytucja współpracująca - cel kontaktów i współpracy
- Urząd Marszałkowski,
- FAPA,
- ZUS,
- Urząd Skarbowy,
WYMAGANE KWALIFIKACJE
wykształcenie: wyższe ekonomiczne,
doświadczenie: praca na stanowiskach związanych z obsługą finansowo-księgową w administracji publicznej minimum 5 lat,
wymagania formalne: kursy, szkolenia, certyfikaty,
umiejętności:
a) KONIECZNE:
- znajomość przepisów prawa z zakresu przepisów prawno-księgowych,
- dobra obsługa komputera: MS Office (Word, Excel),
- znajomość LSR
b) POŻĄDANE:
- doświadczenie na samodzielnym stanowisku,
- sumienność, rzetelność, odpowiedzialność,
- umiejętność śledzenia zmian w przepisach,
SPECJALNE WYMAGANIA WOBEC STANOWISKA:
- komunikatywność,
- kultura osobista,
WYMIAR CZASU PRACY
3/4 etatu
WYPOSAŻENIE STANOWISKA PRACY:
- sprzęt informatyczny: laptop,
- środki łączności: telefon,
- meble: biurko, fotel,
WYMAGANE DOKUMENTY:
- list motywacyjny CV opatrzone klauzulą "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych. (dz. U. Z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm)"
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i staż pracy (oryginały do wglądu)
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych,
- korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie
FORMA I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem "Nabór na stanowisko księgowego biura LGD "Dunajec-Biała" " w terminie do 09.11.2009r.tj. poniedziałek do godz. 15:00.
Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani telefonicznie o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej. Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicach ogłoszeniowych i stronie internetowej LGD - www.dunajecbiala.pl.
|
|
Wprowadził: Jan Czaja (Kierownik Biura LGD) dnia 26-10-2009 godz. 18:20 | Ostatnia zmiana z dnia 26-10-2009 godz. 18:20 |
|
|